петак, 12. јул 2013.

VICEVI O PERICI-NAJ


-->



Procitaj jos: 1 / 2 / 3 / 4 / 5

Pita učiteljica Ivicu:
- "Šta znaš o starim rimljanima?"
- "Znam da su svi pomrli."

Kaže Perica tati: 
'Tata, na vratima je neki čovjek. Traži dobrovoljni prilog za bazen.'
'Dobro, daj mu čašu vode.'

Pita učiteljica djecu šta je to herojstvo?
Javi se Perica i kaže:
Herojstvo je kad nekom spasiš život.
Bravo Perice! - kaže učiteljica A jesi li ti nekad nekom spasio život?
Jesam, svom nećaku!
A kako Perice? - znatiželjna je učiteljica.
Pa lijepo, sakrio sam sestrine antibebi pilule.

Šeta Perica s ocem gradom i pita otac Ivicu:
- "Je li ovo škola u koju ideš?"
- "Da, tata."
- "E, vidiš i ja sam išao u istu školu prije 20 godina."
- "E, sad mi je jasno zašto mi ravnatelj kaže da takvog idiota kao što sam ja nije sreo 20 godina!"

"Kako si se osjećao na posljednjem času u školi", pita majka Pericu. 
- "Kao general. Stojim u stavu mirno i posmatram svoje jedinice."

Prica otac perici:
-Eh,sine moj,kad sam bio mladji sve zenske su jurile za mnom.
-A sto vise ne jure?
-Pa prestao sam da kradem torbice!!!

Kaze perica tati
-Tata danas kada je uciteljica u skoli postavila pitanje jedino sam ja digao ruku!!
Tata:
-A koje je bilo pitanje?
Perica:
Koje razbio prozor!!

Izgubio se Perica u velikom gradu, ide ulicom i plače. Sretne ga policajac i reče mu:
- Nemoj plakati, reci koja ti je adresa?-
A Perica će:
- perica@yahoo.com

Pita mama Pericu:
-,,Perice rekao si da si gladan kao vuk,sto ne jedes?,,
Odgovara Perica:
-,,Mama gde si ti videla da vuk jede grasak,,?


Pita uciteljica djake:
Deco,da vidimo,zna li neko svetske valute?
Javi se Marko:
Dolar!
Bravo Marko to je valuta SAD-a.Dalje?
Marica:
Funta!
Lepo Marice,to je valuta Engleske.Dalje,zna li jos neko?
Perica:
PUTA!
Crni Perice,koja ti je to valuta,nisam nikad cula za nju.
A Perica ce:
Ima,ima u Srbiji.Evo dodje moja sestra iz Beograda sa novom bundom i pita je baba kol'ko je dala za nju.A ona kaze"5 PUTA"


Procitaj jos: 1 / 2 / 3 / 4 / 5

Нема коментара: