петак, 12. јул 2013.

VICEVI O PERICI-NAJ


-->





Procitaj jos:1 / 2 / 3 / 4 / 5

U muzeju Perica sjedne u raskošni naslonjač.
-Dječače,ne možeš tu sjediti, to je naslonjač kralja
Luje XIV. 
-Dobro,dobro, dignut ću mu se kad dođe!!

Dolazi Perica iz škole i pita ga otac: 

-Sine, kako si prošao u školi? 
Sin:
-Tata ti si fudbaler, pa ćeš me razumjeti. Produžio sam ugovor sa prvim razredom na godinu dana.

Sedeo Perica u autobusu preko puta neke babe i žvakao žvaku.Odjednom mu reče baba:

- E,džaba pričaš sinko,ja te ništa ne čujem!

Pita vjeroučitelj djecu:

-Djeco,jel' bi vi otišli na nebo,ali samo na 2 sata?
Sva djeca dignu ruku osim malog perice.
-Perice,zašto samo ti nećeš na nebo?
Pita ga učitelj.
-Oprostite učitelju,ali meni je mama rekla da se poslije škole odmah vratim kući!

Vrti baba Pericu po sobi i Perica poce da se dere:

- baba pazi radijatorrrrrrrrrrr!

Pita Perica tetku: 
-Tetka, zašto ti nemaš decu? 
-Nije mi ih roda donijela. 
-Pa što se onda nisi kresnula sa nekom drugom životinjom?


Povela učiteljica djecu na ekskurziju, smjestila ih u hotelske sobe, ali Perica neće niskim u sobu osim sa učiteljicom.
Učiteljica: Zašto Perice, pa sa drugovima je mnogo ljepše, družićete se?
Perica: Ali učiteljice ja sam navikao da spavam sa mamom.
Učiteljica: Dobro, ako nećeš hajde onda sa mnom.
U neko doba Perica pita učiteljicu da li može da joj stavi prst u pupak, on je tako navikao kod mame?
Učiteljica: Hajde Perice, samo da spavamo već jednom.
Malo kasnije učiteljica: Perice pa to nije pupak.
Perica: Pa učiteljice ni ovo nije prst.


Djeca stalno pitala učitelja, koji je sjedio pored peći, razne stvari. Njemu dosadilo pa im kaže:
- "Kad hoćete nešto da mi kažete prvo u sebi izbrojite do 100."
Mali Perica to ozbiljno shvati pa ga učitelj vidi da miče ustima i pita ga šta mu je?
A Mujo:
- "..., 97, 98, 99, 100! Učitelju, gori vam kapu


Ide Perica džunglom i vidi Tarzana.Tarzan: 

- Ja Tarzan. 
- Ja Perica. 
- Moja DŽejn. 
- Moja Marica.
- Moja Čita. 
- Moja, nepismena.


Za vrijeme školskog sata, Perica se zagledao u učiteljicu i ne skida
pogled s nje.
Nakon nekog vremena, učiteljica mu priđe i upita ga zašto ju tako gleda.
Perica kaže:
- Učiteljice, ja vas volim!

- Ali Perice, ja ne volim malu djecu.
- Pazit ćemo učiteljice, pazit ćemo!


Jovica pita Pericu :
- znaš li šta je to perika?
- znam, to je kosa bez glave.


Procitaj jos:1 / 2 / 3 / 4 / 5

Нема коментара: