петак, 12. јул 2013.

VICEVI O PERICI- NAJ








Procitaj jos:1 / 2 / 3 / 4 / 5

Pita mali Perica tatu:
Tata kako je to biti pijan:
Pa vidiš sine, nije lako, svaki pijan čovjek vidi duplo.Vidiš,sine, ona tamo dva drveta, pijan čovjek bi rekaoda tamo ima četri drveta.
Perica će:
Ali tata, tamo je samo jedno drvo!

dođe mali perica kući i kaže tati:

-tata danas sam samo ja znao jedan odgovor.
tata će nato:
-a koji?
-pitala je ko je razbio prozor

Perica:Tata zasto ne kupimo kantu za smece

Tata:Cuti tu i zvaci


Pita Perica učiteljicu:
- "Smije li se učiteljici reći krava?"
- "Ne smije Perice, to ni slučajno!"
- "A smije li se kravi reći učiteljica?"
- "To smije."
- "Dobro, UČITELJICE!!"

Bio perica u školi (na času biologije učili sisare, sada nastavnica ispituje):
- "Perice navedi ti nama jednog letećeg sisara."
- "Stjuardesa."

Pita uciteljica djecu sta je to herojstvo? Javi se Perica i kaze:
- "Herojstvo je kad nekom spasis zivot."
- "Bravo perice!", kaze uciteljica: "A jesi ti nekad nekom spasio zivot???"
Kaze Perica:
- "Jesam, svom necaku!"
- "A kako Perice?", pita uciteljica.
- "Pa fino, sakrio sam sestrine antibaby pilule!"

Došao perica u školu sav isprebijan, pa ga učiteljica pita šta je bilo, a on njoj:
- "Tata mamu jebo, krevet se sjebo a ja najebo!"

 Halo, da li je to razredni starješina V-3?
- Da, ja sam!
- Telefoniram vas da kažem da Perica danas neće doći u školu, bolestan je.
- A ko telefonira?
- Pa moj tata!

Kaže perica tati došo neki čovek traži dobrovoljni prilog za bazen a tata kaže pa daj mu čašu vode




Pita Perica tetku:
-Tetka, zašto ti nemaš decu?
-Nije mi ih roda donijela.
-Pa što se onda nisi kresnula sa nekom drugom životinjom?


Dosao peric ispred crkve sa biciklom. 
Izade pop i kaze perici :
ajde na misu .
perica:ukrast ce i biciklo 
pop:nece duh ce ga cuvati
peerica:dobro 
udu oni u crkvu i perica se krene krstiti : 
u ime oca i sina .
pop :a gdje ti je duh ?
perica:cuva mi biciklo 


Procitaj jos:1 2 / 3 / 4 / 5

Нема коментара: