среда, 10. јул 2013.

CRNI HUMOR-VICEVI


-->




Procitaj jos: 1 / 2 / 3

Šta je bolje od osvajanja zlatne medalje na paraolimpijskim igrama?
- Hodanje.

Pricaju mama i sin.

Sin:Mama daj mi 100 eura!
Mama:Ali sine ti si invalid.
Sin:Ma daj mi 100 eura
Mama mu da,i sin pocne da peva
Kes kolica i smekerica!

Vode brat i sestra ljubav, kad ona sva u zanosu strasti kaze:

- ''Joj, bato, ti to bolje radis od tate'', a brat ce na to:
- :''Znam to mi je i mama rekla''

Posle brodoloma spasu se samo kapetan, dva mornara i jedna žena. 
Preživjevši četiri dana na vodi, dođu do zaključka da neko od njih 
mora da se ubije da bi ga ostali pojeli, ili će svi skapati od gladi. Kapetan i dva mornara izvlače šibice i kapetan izvuče najkraću. Polako, on uzima pištolj i prislanja ga na slepočnicu. Na to će 
gospođa: 
- "Nemojte, kapetane, molim vas stanite..." 
- "Gospodo, to je moja duznost i ja to moram da učinim." 
- "Znam, ali nemojte u glavu, ja najvise volim mozak." 


Trazi djecak tatu u Ausvicu i pita strazara: 
- "Ciko gdje je moj tata?" 
- "Pa izasao je." 
- "Nije, ja sam cijelo vrijeme ovđe." 
- "E onda je izasao kroz dimnjak." 


- Koliko stane Jevreja u ficu? 
- 104: 2 naprijed, 2 nazad i 100 u pepeljaru!!! 


- Sta radi mali Zidov na vrhu "dimnjaka" u Ausvicu?! 
- Ceka mamu i tatu da izađu... !? 
POENTA:
- Nije vazno agregatno stanje! Vazna je ljubav! 


Optužen Mujo u USA za ubistvo i osude ga na smrt. Pitaju Muju kako će da ga ubiju: 
- "Električna stolica i trenutna smrt ili da mu ubrizgajuvirus HIV i da umire godinama." 
Mujo izabere HIV. 
Ubodu oni njemu injekciju u ruku, kaže on: 
- "De i u drugu, de sad malo u noge,..." 
Pitaju ga: 
- "Je li normalan što to radi." 
- "Jesam vas zajebo, stavio sam kondom." 



Puže čovjek pustinjom i ugleda bunar i kaže:
- VODA. VODA?
Pa će da čuje glas iz bunara:
- GDJE? GDJE!


Zasto je mala Ana pala sa ljuljaske?
-Nije imala ruke


U zatvoru u istoj ćeliji ležali gubavac i narkoman.
Šetao se tako čuvar i pored njihove ćelije kad je prolazio ispadne mu ključ ali on to nije primetio i nastavi dalje.
Gubavac razmišlja dal da uzme ključ i pokuša pobeći. Nakon nekog vremena odluči da pokuša…
Krene levom rukom da dohvati ključ između rešetaka, otpadne mu ruka, krene desnom rukom otpadne mu druga ruka. Šta će on krene nogom da nekako dogura ključ do sebe, i da narkoman otključa i da pobegne, ali otpadne mu noga.
Narkoman tada prasne u smeh i kaže: 
- “BURAZ TI JOS MALO PA IZAŠAO”


Sretnu se slepac i invalid bez ruku i nogu.
Slepac udari u invalida, i invalid mu kaze:
-Nemoj sada da ti lupim samar!
A slepac ce na to:
-Bas bih voleo to da vidim!


Procitaj jos: 1 / 2 / 3

Нема коментара: