среда, 10. јул 2013.

CRNI HUMOR-VICEVI



-->



Procitaj jos: 1 / 2 / 3

Kviskoteka. Igra detekcije (ono sa osobama A, B i C). Voditelj kaže osobama da se predstave.
Voditelj:
• Osoba A, predstavite se...
Osoba A:
• Ja sam MRTAV.
Voditelj:
• Osoba B, predstavite se...
Osoba B:
• Ne, ja sam MRTAV.
Voditelj:
• Osoba C, predstavite se...
Osoba C:
• .................
Voditelj:
• Osoba C...!? Osoba C...?!!!

Saša Matić : ,,Desi brate"?

Dejan Matić : ,,Ne znam brate"!

Horoskop jednog Etiopljanina: 
Zdravlje: Jedite cesce, barem jednom dnevno


Što je gore od osam beba u jednom kontejneru? Jedna beba u osam kontejnera !


Otac:sine zasto nisi kao druga deca i ne igras fudbal vani sa prijateljima?
Sin:ali tata...ja nemam noge :(
Otac:znam,samo te zajebavam ;)


Ulazi covjek bez jedne ruke u prodavaonicu i pita : "Jel ovo second hand shop?"


Došao Djed Božićnjak u Keniju za Božić i stvorio se dugi red malih gladnih crnčića koji čekaju na poklone. Posjedne on jednog rebrastog na koljeno i pita ga: 
"Sinko što bi ti htio za Božić?" 
"Pa znaš Djede, ja nisam jeo već 15 dana..." 
"Aaaa tko ne jede, nema poklona!"


Sta radi Sasa Matic na rodjendanu svoje dece?

Dere se : Beste deco tata sece tortu !


Dođe tata kuci i pita sina:
- Sine, zašto ne ideš napolje da igras fudbal?
- Tata, ali ja sam invalid!
- Znam sine, zajebavam te

Kakav sladoled nikad ne jedu siročići?

- Porodični.

Kako jer umro kapetan kuka?

- Obrisao dupe pogresnom rukom 


Ulazi retardirana devojcica u pekaru i pita: 
"Jel imate kroasanu?" 
A prodavacica ce: 
"Kakvu, imamo sa euro kremom, mermeladom, makom ... " 
A devojcica ce: 
"Ma svejedno, ionako ce da mi ispadne" 


Žedan si... uzimaš hladno pivo... kreneš ka fotelji... nestane svetla... oklizneš se... padneš... pridigneš se... u mraku napipaš lokvu nečega... umočiš prst... lizneš... i kažeš: 
* Uh, hvala Bogu, krv! 


Iskopali nijemci rupu od 12 metara i kazu ko preskoci rupu bice pusten. Pokusa jedan i upadne, drugi upadne... 
Kad dođe Isak i preskoci kad Hitler uze pistolj i ubi ga. 
- "Pa sto ga ubi, preskocio je?" 
- "Prestup!!!" 


Procitaj jos: 1 / 2 / 3

Нема коментара: